فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف مرسوله پستی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در انبار توشه ایستگاه راه آهن شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 22 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایلنا: سردار «حشمت اله ملکی» در خصوص جزئیات مربوط به کشف کالاهای قاچاق اظهار داشت: با تلاش همکارانم در پلیس راه آهن فارس، مرسوله پستی قاچاق شامل انواع مختلف لوازم در ایستگاه راه آهن شیراز، کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران دایره آگاهی پلیس راه آهن مستقر در انبار توشه، هنگام بازدید و کنترل بارهای ارسالی از شیراز به مقصد تهران ۲ هزار و ۷۰۰ قلم کالای خارجی قاچاق شامل لوازم الکترونیکی خانگی، پوشاک و البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های خوراکی و لوازم ورزشی کشف کردند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه ۳ نفر صاحبان مرسوله‌های پستی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی از دستگاه‌های ذیصلاح بودند، ادامه داد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به همراه کالاهای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه هدفمند با قاچاق کالا و ارز بسترساز حمایت از اقتصاد داخلی است لذا مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق همواره از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس راه آهن است و تلاش خواهیم کرد با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهای آموزشی در راستای فرهنگ سازی‌عدم استفاده از کالای قاچاق و کیفیت بخشی تولیدات داخلی، گام‌های موثری برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار