رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: انحراف خودروی وانت نیسان و برخورد با موانع حاشیه جاده باعث فوت راننده ۴۰ ساله شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 23 May 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد هادی قانع گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید خودروی وانت نیسان در جاده کمربندی بعد از روستای علی آباد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ ایستگاه‌های ۱۳ و ۱۸ را به محل حادثه اعزام کرد.

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی وانت نیسان پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با موانع و تپه‌های حاشیه جاده، متوقف شده بود.

قانع گفت: شدت این حادثه به حدی بود که راننده در اتاقک به هم پیچیده خودرو گرفتار بود.

به گفته او، نیرو‌های آتش نشانی پس از قطع جریان برق و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

قانع گفت: تیم امداد و نجات با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، راننده خودرو وانت نیسان (یک نفر مرد ۴۰ ساله) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

او گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد راننده به علت شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: محل حادثه پس از پاک سازی برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهورشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار