مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک واحد صنفی مرغ فروشی در شیراز به علت تقلب در کسب به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 23 May 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا سالاری گفت: بر اساس گزارش بازرسان، این واحد صنفی مرغ‌های منجمد را بصورت غیربهداشتی در آب گرم از حالت انجماد خارج و تحت عنوان مرغ گرم در بازار عرضه کرده است.

سالاری به تشکیل پرونده تعزیراتی برای این واحد صنفی اشاره و گفت: با احزار تخلف در این پرونده، متصدی واحد صنفی به علت تقلب در کسب به پرداخت جریمه نقدی به میزان دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در اردیبهشت ماه گذشته ۳۱۹۵ مورد بازرسی توسط اکیپ‌های نظارتی این اداره کل انجام شده است.

سالاری به تشکیل ۸۴۵ پرونده تعزیراتی در این بازرسی‌ها اشاره و گفت: با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، بیشترین تمرکز گشت‌های مشترک معطوف به نظارت بر تولید و عرضه کالا‌های اساسی بوده که در این راستا علاوه بر تشکیل پرونده برای متخلفین، به ۱۴۴۰ واحد صنفی نیز تذکر داده شده است.

او گفت: نظارت در گشت‌های مشترک با نگاه پیشگیرانه و با هدف حمایت از فضای کسب و کار انجام می‌شود، ولی در صورت تکرار تخلف توسط یک واحد صنفی یا تولیدی، در برخورد با خاطیان هیچگونه اغماضی نخواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: شکایات و گزارشات واصله از سامانه ۱۳۵، توسط گشت‌های مشترک پیگیری می‌شود و شهروندان می‌توانند شکایات خود را در سامانه‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ ثبت کنند و تا موارد توسط بازرسین بررسی و در صورت احراز تخلف، متخلفان اعمال قانون شوند.

برچسب ها: تقلب ، مرغ فروش ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار