سرود «سلام فرمانده» در میدان شهدای شیراز توسط متولدین دهه نود و دهه هشتاد همخوانی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 24 May 2022

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: میدان شهدای شیراز چهارشنبه ۴ خرداد ساعت ۱۷ و در ایام گرامیداشت فتح خرمشهر میزبان اجتماع پرشور دهه هشتادی‌ها و دهه‌ نودی‌ها و همخوانی سرود سلام فرمانده خواهد بود.

سربازان کوچک امام عصر مهدی صاحب الزمان(عج)، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های شیرازی این بار در میدان شهدای شیراز (میدان شهرداری یا توپخانه) در کنار بنای تاریخی ارگ کریمخان زند اجتماع کرده و به همخوانی سرود سلام فرمانده خواهند پرداخت.

مجری این اجتماع که در آن خانواده‌های دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها نیز در آماده‌سازی و همراهی با کودکان خود حضور دارند حامد سلطانی مجری برنامه تلویزیونی اعجوبه‌ها است.

مردم استان فارس به عنوان استانی که دارالعلم و شهر عالمان بزرگ و میزبان سومین حرم اهل بیت (ع) بوده و در هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم حدود ۱۵ هزار شهید پیشتار بودند با این اجتماع پرشور و با علاقه نشان دادن به «سلام فرمانده» با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

نسل جدید نیز با همخوانی این سروده ارادت قلبی خود را به حضرت صاحب الزمان (عج)، امام رضا (ع) و علی ابن مهزیار از صحابه امام رضا (ع) و رهبر معظم انقلاب و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، نشان خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار