رضایی کوچی گفت: عملیات آزادی خرمشهر نشان داد که ایمان، اخلاص و تبعیت از ولایت به همراه یکپارچگی، شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی، همه نقشه‌ها و استحکامات دشمن را در هم می‌شکند و جبهه استکبار را به زانو در می‌آورد.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 24 May 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا رضایی کوچی» با گرامی داشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است» اشاره کرد و اظهار داشت» پس از ۵۷۸ روز اشغال در سوم خرداد ۱۳۶۱ به همت رزمندگان غیور اسلام، ارتش قدرتمند، سپاه پاسداران مخلص، بسیجیان بی ادعا، پرچم نصر و ظفر جمهوری اسلامی ایران بر فراز مسجد جامع خرمشهر برافراشته و شهر لاله‌های خونین آزاد شد.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: این فتح به گونه‌ای بود که تمامی تحلیل‌گران نظامی، مبهوت و خیره از خلاقیت، توان، اتحاد و هماهنگی نیروهای مسلح و ابتکار عمل آنان در این فتح گسترده و عظیم بودند.

 

وی بیان کرد: عملیات آزادی خرمشهر نشان داد که ایمان، اخلاص و تبعیت از ولایت به همراه یکپارچگی، شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی، همه نقشه‌ها و استحکامات دشمن را در هم می‌شکند و جبهه استکبار را به زانو در می‌آورد.

 

رضایی کوچی در پایان سالروز آزادی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه «بیت المقدس» را به تمامی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران، بسیج مردمی و به ویژه «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» تبریک گفت و یاد همه شهیدان به خصوص شهدای عملیات« بیت المقدس» را گرامی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار