رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف دلخراش در کمربندی جوادیه شیراز منجر به مرگ یک نوجوان و مصدومیت شدید دو سرنشین دیگر شد.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 26 May 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد هادی قانع گفت: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۵ ، ۴ و ۵ را به جاده کمربندی اعزام کرد.

او گفت: این حادثه هولناک از جدا شدن قسمت حمل بار خودروی تریلی در حال حرکت و برخورد شدید آن با خودروی سواری پیکان در جاده کمربندی به موقع پیوست.

قانع گفت: در این حادثه خودرو پیکان با سه سرنشین پس از برخورد با قسمت حمل بار خودروی تریلی، از مسیر اصلی خارج و بین خودرو و دیواره خارجی یک کارگاه به دام افتاد.

او گفت: بر اثر این سانحه رانندگی سه سرنشین ( خانم و آقای جوان و یک نوجوان ۱۴ ساله) در وضعیت وخیمی در اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان با رسیدن به محل با توجه به وخامت حال مصدومین به سرعت مشغول عملیات شدند.

قانع گفت: نیروهای آتش نشانی ضمن امداد رسانی به مصدومین، برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام به چیدمان علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر کردند.

او گفت: نیروهای آتش نشان با ایمن سازی محل حادثه و همچنین خودروی تصادفی، در عملیاتی حساس با استفاده از ابزار تخصصی نجات و جرثقیل فضاسازی لازم ایجاد و سرنشینان محبوس شده را از داخل اتاقک خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قانع گفت: متاسفانه پس از معاینات انجام شده و به تائید عوامل اورژانس مشخص شد نوجوان ۱۴ ساله گرفتار در خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و یک خانم مصدوم و راننده خودروی پیکان که به شدت مصدوم شده بودند سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

برچسب ها: تصادف ، کمربندی ، کشته ، مصدوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار