سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا تاکید کرد: آماده سازی زیرساخت‌ها همراه با ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر صدرا ضروری است.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 26 May 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا با تاکید بر اینکه آماده سازی زیرساخت‌ها همراه با ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر صدرا ضروری است، گفت: در اجرای این طرح، تأمین زیرساخت‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی به ویژه اجرای طرح فاضلاب در اولویت مسوولان استانی قرار بگیرد.

مهدی کشاورزی گفت: شهر صدرا از لحاظ زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است کمبود‌های زیادی دارد نیازمند توجه ویژه دولت است.

او گفت: بر اساس گزارش مسؤلان مسکن و شهرسازی بیشترین ثبت نامی استان را برای شهر جدید صدراست و شهر جدید صدرا در شیراز بالغ بر ۱۲۵ هزار ثبت نامی صدرنشین و متقاضی ثبت نام در استان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: اجرای این طرح می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم استان که عمدتا افراد نیازمند و واجد شرایط را در بر می‌گیرد باشد.

کشاورزی گفت: شورای اسلامی شهر صدرا با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در کنار دولت سیزدهم برای کمک به توسعه شهر گام خواهد برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار