مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز گفت: فارس برای پانزدهمین سال میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» است.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 29 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: احد پاریابی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: جشنواره زیر سایه خورشید برای پانزدهمین دوره در دهه کرامت امسال برگزار خواهد شد و این جشنواره با توجه به اینکه در این ایام برگزار می‌شود استان فارس و شهر شیراز نقش ویژه ای ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: سال گذشته استان فارس در این جشنواره میزبان ۵ کاروان متشکل از خدام حرم مطهر رضوی بود که این کاروان‌ها امسال به ۶ کاروان افزایش یافته است این در حالی است که در این طرح ٢۵ شهرستان با این کانون فعالیت داشته و بیش از ۴٠٠ نیرو نیز در این طرح فعالیت می‌کنند.

به گفته این مقام مسئول بیش از ۵ هزار نفر در این ایام در جشن‌های زیر سایه خورشید حضور داشته و ۴٠ منطقه محروم و ۵٠ روستا در این طرح دیده شده‌اند به طور کلی در استان فارس می‌توان گفت که ٢٣۵ نقطه میزبان این کاروان‌ها هستند.

پاریابی تاکید کرد: بازدید از بقاع متبرکه، بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا و … از جمله برنامه‌های است که در دهه کرامت و در قالب طرح آرام جان اجرایی می‌شود.
به گفته او برنامه ویژه ای برای حمایت از خانواده‌های در معرض خطر در مناطق حاشیه شهر شیراز، ازدواج آسان و ازدواج دانشجویی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در این طرح اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز در خصوص برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در فارس عنوان کرد: گروه‌ها براساس برنامه ریزی ها به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به سفر به ارسنجان و تمام روستاهای اطراف - نی ریز -بختگان -استهبان -داراب-زرین دشت و لارستان اشاره کرد.

وی ادامه داد: گروه پیگیری به سپیدان -بیضا- مرودشت-پاسارگاد-سرچهان-اقلید و آباده سفر کرده و گروهی نیز به کازرون-کوهچنار-ممسنی-زرقان-خرامه-سروستان-فسا-خفر و شیراز سفر می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار