با تلاش آتش نشانان، ۳۰ شهروند شیرازی که در آتش سوزی ساختمان مسکونی خیابان سبحانی در وضعیت خطرناکی گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 30 May 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدهادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در آتش سوزی یک ساختمان شش طبقه مسکونی در خیابان سبحانی شیراز ۳۰ شهروند گرفتار شده بودند که با تلاش آتش نشانان این افراد به وسیله تجهیزات تنفسی به پایین ساختمان و محل امنی منتقل شدند.

او اظهارداشت: نیرو‌های آتش نشانی پس از مهار شعله‌های آتش، از پیشروی و گستردگی بیشتر آن جلوگیری کردند.

قانع بیان این که کابین آسانسور طبقه همکف این ساختمان به علت اتصالی برق طعمه شعله‌های آتش شده بود، افزود: بر اثر این حادثه در چاهک آسانسور دود بسیار غلیظی به طبقات ساختمان سرایت کرده بود.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به این که چاهک آسانسور مانند یک هواکش عمل کرده و دود‌های ناشی از آتش را انتقال داده بود، اظهارداشت: ساکنان این ساختمان که شامل افراد جوان، میانسال، کودکان و یک نفر معلول جسمی بودند در وضعیت خطرناکی در میان دود‌ها گرفتار شده بودند.

قانع ادامه داد: با تلاش آتش نشانان به هیچ کدام از ساکنان آسیبی وارد نشد و پنج نفر که دچار دودزدگی شده بودند در محل مداوا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار