حجت الاسلام والمسلمین حدائق با تاکید بر این که مسئول باید به سمت مردم بیاید، گفت: اینکه یک مدیر در هفته، روزی را برای ملاقات مردمی قرار می‌دهد نشان از خدمت به مردم دارد.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 31 May 2022

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، در جمع نمازگزاران مسجد النبی(ص) شیراز، ضمن قدردانی از حضور رئیس کل دادگستری فارس در این مسجد، اظهار کرد: حضور در میان مردم از خلق و خوی پیامبر(ص) است.

وی در ادامه با تصریح اینکه مسئول باید به سمت مردم بیاید، اضافه کرد: اینکه یک مدیر در هفته، روزی را برای ملاقات مردمی قرار می دهد نشان از خدمت به مردم دارد.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز یکی از مشکلات جامعه را بی انصافی برشمرد و عنوان کرد: اگر در رأس چنین جامعه امیرالمومنین(ع) هم باشد نمی تواند کاری کند؛ مردم باید سرخط شوند و خدا را در نظر بگیرند، بی انصافی متاسفانه سیره برخی شده است از این رو جامعه آن چیزی که باید بشود نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: انصاف به این معنا است که خود را جزئی از دیگران بدانیم، نظام دینداری انصاف است، هرکجا مشاهده کردید که شخصی انصاف ندارد در دین داری او شک کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق، عزت مندی را یکی دیگر از مواردی دانست که از آثار انصاف است و افزود: یکی از خواسته های مردم در دنیا عزت است؛ از جاهایی که عزت به دست می آید و خداوند نیز آن را عطا می کند رعایت کردن انصاف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار