رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از شب وقوع حادثه دستورات ویژه ای جهت کشف همه ابعاد و انگیزه احتمالی قاتل و همدست وی صادر گردید گفت: پرونده به صورت ویژه رسیدگی و پس از صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری یک استان فارس خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 01 June 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ضمن تسلیت وقوع این حادثه تلخ و شهادت محیط بان و همیار محیط زیست گفت: با حضور مقام قضایی ظهر امروز متهمین به ارتکاب قتل اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه از شب وقوع حادثه دستورات ویژه ای جهت کشف همه ابعاد و انگیزه احتمالی قاتل و همدست وی صادر گردید گفت: پرونده به صورت ویژه رسیدگی و پس از صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری یک استان فارس خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

این مقام قضایی استان با بیان اینکه شکایت محیط بان مجروح حادثه اخذ و اتهام جرح عمدی توسط سلاح گرم نیز به متهمین تفهیم شده است گفت: پرونده در دبیرخانه پرونده های مهم استان ثبت و با نظارت ویژه مدیریت ارشد قضایی استان در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است 6 خرداد ماه طی درگیری ایجاد شده در منطقه دره باغ شهرستان بوانات یک محیط بان و یک همیار محیط زیست در درگیری با شکارچیان به شهادت رسیدند و یک محیط بان نیز زخمی شد.

برچسب ها: محیط بانان ، قتل ، بوانات ، قاتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار