همزمان با روز‌های پایانی دهه کرامت و قرار گرفتن در آستانه میلاد پر برکت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) سومین حرم اهل بیت به ویژه حرم مطهر شاهچراغ (ع) غرق در سرور است.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 08 June 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: همزمان با روز‌های پایانی دهه کرامت و قرار گرفتن در آستانه میلاد پر برکت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) سومین حرم اهل بیت به ویژه حرم مطهر شاهچراغ(ع) غرق در سرور است و برنامه‌هایی نیز ویژه این روز برنامه‌ریزی شده است.

این برنامه‌ها که همراه با سخنرانی مذهبی و مولودی‌خوانی، نقاره‌زنی، خطبه‌خوانی، سفره صلوات و سایر برنامه‌ها با صبغه شاد و مذهبی هستند طی روز‌های 19 تا 21 خردادماه همراه با نماز مغرب و عشاء در سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی اجرا می‌شوند.

دعای کمیل روز پنج‌شنبه، 19 خردادماه جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با نوای حسن شالبافان همراه با مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی اجرای خواهد شد.

 

همچنین طی این ایام حجت‌الاسلام والمسلمین هادی‌زاده سخنرانی و مداحان محمد رجبی و محمدرضا فرخی به مولودی‌خوانی خواهند پرداخت.

در این برنامه‌ها حضور خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت علی‌بن‌الموسی الرضا (ع) همراه با پرچم متبرک این آستان مقدس زینت‌بخش محافل جشن و سرور خواهد بود.

همچنین عصر «شعر ماه چراغ» به نغمه‌سرایی و غزل‌سرایی شاعران آیینی استان در مدح و منقبت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، حضرت شمس‌الشموس (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) اختصاص دارد.

این محفل معنوی ساعت 18 روز پنج‌شنبه، 19 خردادماه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان و شاعران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار