مدیر جهاد کشاورزی فارس گفت: برخی دلالان به دنبال سودجویی و احتکار هستند و به دلالان اخطار می دهیم هر چه خریدی انجام بدهید با همکاری دستگاه های امنیتی خریدهای شما را پس خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 12 June 2022

به گزارش تابناک فارس:دهقان پور با تاکید بر اینکه در مناطق میان بند و شمال استان بین 2 تا سه سرمازدگی شاهد بودیم که در زمان تولید گندم این سرمازدگی روی داد که با نسخه ترویجی سعی کردیم که مشکلات را رفع کنیم، افزود: 34 درصد در زمینه تولید گندم آبی افزایش را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم و 270 هزار تن خرید گندم داشتیم و 28 درصد افزایش را شاهد بودیم.

وی با یادآوری این مطلب که قیمت خرید تضمینی از هفت هزار و 500 به 11 هزار و 500 تومان رسیده است، تاکید کرد: برخی دلالان به دنبال سودجویی و احتکار هستند و به دلالان اخطار می دهیم هر چه خریدی انجام بدهید با همکاری دستگاه های امنیتی خریدهای شما را پس خواهیم گرفت.

البته بهتر است مدیر جهاد کشاورزی فارس به جای تهدید به بگیر و ببند دنبال جواب این سوال باشد که دلالان چطور می توانند گندم بخرند و اصلاً چرا کشاورزان گندم خود را به دلالان می فروشند؟

شاید بهتر باشد اداره جهاد کشاورزی بیشتر به فکر باز پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان باشد تا برخورد با دلالان و محتکران!

مدیر کل جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه خرید گندم توسط مراکز دولتی خواهد بود، افزود: در راستای سیاست های دولت بهره وری تولید را افزایش خواهیم داد.

وی اظهار کرد: از نیمه خرداد باید چاه های کشاورزی در شمال فارس باید قطع می شد که شرکت برق استان قطعی برق چاه های کشاورزی را تا اول تیرماه نخواهیم داشت.

دهقان پور افزود: تاکنون در استان فارس نیز تصمیم قطعی در خصوص فروش نان به صورت کیلویی گرفته نشده و سازوکاری نیز برای این موضوع مشخص نشده است.

به گفته این مقام مسئول فروش نان به صورت کیلویی یکی از طرح‌های احتمالی دولت در راستای جلوگیری از کم فروشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار