مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از آغاز طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 13 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: یدالله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس گفت: با پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی‌بر گرم‌شدن شدید هوا، طرح‌های تشویقی مدیریتی در بخش صنایع و کشاورزی آغاز شده است.

او افزود: انتظار می رود صنایع استان با استقبال از طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش مصرف برق در نقاط اوج مصرف تابستانی و روز‌های پیش رو کمک کنند تا بتوانیم با کمترین تنش و خاموشی از این روز‌ها عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس ادامه داد: به همین منظور و با توجه به برنامه‌های مدیریت مصرف بار صنعت برق و در قالب هماهنگی انجام‌شده با وزارت صمت، صنایع بزرگ برنامه‌های تعطیلات تابستانه و تعمیرات سالانه خود را در زمان‌هایی که با صنعت برق هماهنگ شده است، انجام می‌دهند.

حقیقی گفت: این هماهنگی‌ها در استان فارس و جنوب کشور نیز انجام شده و امید است با مدیریت مصرف، برق مشترکان خانگی و صنعتی را تأمین کنیم و از تابستان جاری بدون خاموشی عبور کنیم.

او ادامه داد: همچنین براساس نیاز صنعت برق و با توجه به میزان مصرف برق در شبکه با توافق‌هایی که از پیش انجام شده است، در ساعت‌های خاصی، صنایع مصرف برق خود را محدود می‌کنند تا هم شبکه دچار اختلال نشود و هم محصولات صنایع و تولید کاهش نیابد. در ازای این همکاری، صنایع از پاداش‌های صنعت برق برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس اضافه کرد: این پاداش‌ها در صورت حساب انرژی مشترکان اعمال می‌شود.

دوره اوج مصرف برق از ۱۶ خرداد تا نیمه شهریور است که در این دوره ۳ ماهه گرمترین روز‌های سال مصرف به شدت افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار