مدیر کل دفترفنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس گفت: روز سه شنبه ۲۴ خرداد، معاون اجرایی رئیس جمهوری به فارس سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 14 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: امیر حسین جمشیدی گفت: دکتر صولت مرتضوی، معاون اول ریاست محترم جمهوری با هدف پیگیری و رصد مصوبات سفر هیئت دولت، به شیراز و فارس سفر خواهد کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مهر ماه سال گذشته ریاست محترم جمهوری به همراه اعضای هیئت دولت به فارس سفر کردند که ۱۱۴ مصوبه دستاورد این سفر بود.

جمشیدی گفت: عمده ترین این مصوبات در حوزه های راه، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، تسهیلات احداث واحد های تولیدی و مشاغل کوچک و... بوده است.

او گفت: مصوبات به ارگان های مرتبط و بانک ها ابلاغ و حسب پیگیری های استاندار محترم موارد مغفول مانده در سفر نیز در قالب هجده مصوبه جدید به آن مصوبات اضافه شد.

مدیر کل دفترفنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری اجرایی شدن مصوبات ریاست محترم جمهور در استانداری، تاکید کرد: تمامی مصوبات برای اجرا پیگیری و در نهایت اجرای ۱۰۰ مصوبه آغاز شده است.

جمشیدی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری را تکمیل آزاد راه شیراز- اصفهان ذکر و اضافه کرد: آزاد راه شیراز - اصفهان از سال ۱۳۸۸ در هفت قطعه شروع شده و قطعات یکم تا ششم پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارند و قطعه ۷ سه راه تنگ خیاره تا قلات شامل می شود.

این مقام مسئول گفت: نمایندگان سازمان های برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع که به صورت مشارکتی آزاد راه را اجرا می کنند، همراه با معاون اجرایی رییس جمهور از عملیات اجرایی بازدید خواهند کرد و امیدواریم با تامین اعتبار، تا پایان امسال این آزادراه به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار