،غلامرضا سالاری افزود: متهمان این پرونده‌ها افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان جریمه نقدی شده اند و علاوه بر این کالا‌های مکشوفه نیز به نفع دولت توقیف و در برخی موارد وسیله نقلیه حامل بار قاچاق نیز ضبط شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 14 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: غلامرضا سالاری افزود: متهمان این پرونده‌ها افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان جریمه نقدی شده اند و علاوه بر این کالا‌های مکشوفه نیز به نفع دولت توقیف و در برخی موارد وسیله نقلیه حامل بار قاچاق نیز ضبط شده است.
سالاری افزود: از زمان اجرای قانون قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی با صدور احکام قاطع و اعمال مجازات‌های سنگین برای متهمین این پرونده‌ها، به حوزه مبارزه با قاچاق ورود کرده که این موضوع تا حدودی اثرات پیشگیرانه داشته ولیکن شرط لازم و کافی برای محقق شدن اهداف مطلوب، همکاری همه جانبه دستگاه‌های دخیل در سیاستگذاری و نظارت است و البته در این اثنا اقدامات زیربنایی فرهنگی مقوله‌ای است که می‌بایست بطور ویژه به آن پرداخت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس همکاری مردم را در پیشگیری از قاچاق کالا بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهروندان چنانچه اطلاعی از دپو و یا حمل کالای قاچاق دارند می‌توانند مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت و یا پلیس امنیت اقتصادی استان گزارش کنند تا نسبت به برخورد با متخلفین اقدام قانونی به عمل آید.

برچسب ها: قاچاقچی ، کالا ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار