مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس با اشاره به اینکه ساعات پیک از ساعت ۱۱ تا ۱۸ است، گفت: طبق آمار هزار و ۲۰۰ مگاوات برق در ادارات کشور مصرف می‌شود که طبق راهکار ارائه شده باید ادارات از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ فعالیت داشته باشند و در ساعت اداری تمامی دستگاه‌های اجرایی بایستی مصرف خود را ۳۰ درصد و در غیر ساعت اداری تا ۶۰ درصد مصرف را کاهش دهند.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 15 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس در گفت و با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،گفت: طرح کاهش فعالیت ادارات و نهاد‌های عمومی که با تصویب هیات وزیران از ۲۱ خرداد آغاز شده است، در فارس شاهد کاهش ۴۵ مگاواتی مصرف برق در روز را شاهد هستیم.

کریمی فرد با بیان اینکه در کشور ناترازی ۱۵ هزار تا ۱۹ هزار مگاواتی در تولید و مصرف برق وجود دارد، افزود: در فارس نیاز روزانه به برق ۷هزار و ۱۰۰ مگاوات، ولی سقف تعیین شده ۵هزار و ۱۰۰ است که مجموعه مشترکان کشاورزی، صنعت و نهاد‌های عمومی باید صرفه جویی ۲ هزار مگاواتی مصرف را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ساعات پیک از ساعت ۱۱ تا ۱۸ است، گفت: طبق آمار هزار و ۲۰۰ مگاوات برق در ادارات کشور مصرف می‌شود که طبق راهکار ارائه شده باید ادارات از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ فعالیت داشته باشند و در ساعت اداری تمامی دستگاه‌های اجرایی بایستی مصرف خود را ۳۰ درصد و در غیر ساعت اداری تا ۶۰ درصد مصرف را کاهش دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس ادامه داد: سازمان‌هایی که به این طرح بی توجه باشند پس از اخطار، برق اداره شان قطع می‌شود.
طرح کاهش فعالیت نهاد‌های عمومی و دولتی تا ۳ شهریور ادامه دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار