آیت الله لطف الله دژکام در یادواره شهدای آغازگر انقلاب بیان کرد: جهاد و فعالیت‌های جهادی هدفی است که باید همواره در طول تاریخ و همه اوقات مدنظر باشد از این رو تمامی آحاد جامعه باید دیدگاه ویژه ای بر موضوع جهاد داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 18 June 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام در یادواره شهدای آغازگر انقلاب بیان کرد: جهاد و فعالیت‌های جهادی هدفی است که باید همواره در طول تاریخ و همه اوقات مدنظر باشد از این رو تمامی آحاد جامعه باید دیدگاه ویژه ای بر موضوع جهاد داشته باشند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باید به موضوعاتی نظیر جامعه پردازی، خود سازی و تمدن سازی بیش از هر زمانی توجه کرد تا بتوان با بنیانی مقتدر زمینه حضور در عرصه‌های جهانی ا فراهم نمود.

آیت الله دژکام یادآور شد: اگر برنامه ویژه ای برای دفاع از کیان کشور در مقابل دشمنان داریم باید در گام نخست زمینه خود سازی را فراهم کنیم تا بتوان نسبت به مقابله با تهدیدهای دشمنان اقدام کرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یکی از اهدافی که همواره باید ملاک عمل مدیران باشد موضوع انجام کار برای خداوند است که اگر این موضوع مورد غفلت واقع شود شاهد خواهیم بود که در هیچ اقدامی نمی‌توانیم به موفقیت دست یابیم.

به گفته آیت الله دژکام، اگر مردم از همراهی احزاب در مقاطع حساس با مردم آگاهی داشته باشند مردم نیز در زمان تأیید که برهه‌های حساس برای نظام و دولت است با حضور به موقع زمینه کاهش مشکلات جامعه را فراهم می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار