رزمجو از تشدید بازرسی‌ های فنی از شهرهای بازی فارس در ایام تابستان خبر داد و گفت: با فرارسیدن فصل گرما و تعطیلی مدارس اداره كل استاندارد نیز بازرسی‌های خود را از شهرهای بازی های استان افزایش داده و با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ 20 June 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدمهدی رزمجو»  با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد و به منظور تامین ایمنی و سلامت مصرف کنندگان دستگاه ها و تجهیزات شهربازی در کشور این دستگاه ها مشمول استاندارد اجباری است، از تشدید بازرسی‌ های فنی از شهرهای بازی فارس در ایام تابستان خبر داد و گفت: با فرارسیدن فصل گرما و تعطیلی مدارس اداره کل استاندارد نیز بازرسی‌های خود را از شهرهای بازی های استان افزایش داده و با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام می شود.

سرپرست اداره کل استاندارد فارس با اشاره به اینکه در کل استان و حتی روستاها هرگونه وسیله بازی و تفریحی و زمین های بازی در شهربازی باید تائیدیه استاندارد داشته باشد، افزود: در غیر این صورت مسئولیت هرگونه اتفاقی به عهده صادر کننده مجوز و مالک وسیله بازی است و بنابراین تمام شهرداری های استان و مسئولین دهیاری بدون تائیدیه استاندارد نباید اجازه بهره برداری از وسایل شهربازی را صادر کنند.

وی، از هم استانی های عزیز درخواست کرد در هنگام استفاده از وسیله بازی به گواهینامه استاندارد نصب شده در ورودی شهر بازی توجه کرده و در صورت عدم گواهینامه استاندارد در ورودی شهر بازی به هیچ وجه از وسیله بازی استفاده نکنند.

سرپرست اداره کل استاندارد فارس تاکید کرد: وسایل بازی و تفریحی که درمکان هایی به نام خانه بازی و یا در مهدکودک های تحت نظارت بهزیستی و یا هر مکان دیگری وجود دارند مشمول استاندارد اجباری بوده و لذا استفاده از آنها بدون تایید سازمان استاندارد ممنوع است.

رزمجو افزود: طی یک سال گذشته یک هزار و 237 مورد بازرسی از دستگاه ها و تجهیزات شهربازی استان انجام شد که تعداد 543 دستگاه گواهینامه استاندارد خود را دریافت و تعداد 242 دستگاه در مرحله تمدید گواهینامه استاندارد خود هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار