پس از دوسال تعطیلی، برنامه‌های حضوری اوقات فراغت و اردو‌های دانش آموزی در فارس از سرگرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 20 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرپرست اداره کل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش در جمع روسای اداره‌های فرهنگی هنری، کانون ها، اردوگاه‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش کشور در شیراز با اعلام این مطلب گفت:امسال در بیش از ۱۵۰۰ کانون فرهنگی، تربیتی اردوگاه و پژوهش سرای دانش آموزی برنامه‌های حضوری اوقات فراغت و اردو‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
مهاجر افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال وزارت آموزش و پرورش برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در کنار کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، هنری، تربیتی و ورزشی برگزاری اردو‌های یک روزه درون استانی است.
وی گفت:هدف از برگزاری این اردو‌ها نشاط، شادابی، تمرین بازی‌های گروهی و کسب مهارت‌های عمومی در فضایی متفاوت از فضا‌های آموزشی است.
سرپرست اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش همچنین از اجرای برنامه‌ای تحت عنوان سکوی ایران قوی در تابستان امسال خبر داد و گفت:دانش‌آموزان با شرکت در این برنامه استعدادها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را ارائه می‌دهند.
مهاجر افزود:با اجرای این برنامه در کنار شناسایی استعداد‌های برتر دانش آموزان، برای اولین بار هم به صورت ویژه معرفی هویت ملی با استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان صورت می‌گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این برنامه از آمادگی بیش از ۵هزار کانون فرهنگی، تربیتی و پژوهش سرا برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان خبر داد و گفت: امسال دریک طرح ابتکاری پنجشنبه و جمعه‌های هر هفته فضا‌های ورزشی در اختیار دانش آموزان و والدین قرارمی گیرد.

عسگری افزود:در این طرح روز‌های پنجشنبه دانش آموزان دختر به همراه مادران و روز‌های جمعه دانش آموزان پسر به همراه پدران خود می‌توانند از امکانات ورزشی آموزش پرورش استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار