دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: با سایت‌های غیرمجاز و متخلفان فروش بلیط و برپایی تور‌های گردشگری، طبق قانون برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 21 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سید مصطفی بحرینی در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس، گفت: در اسرع وقت با افرادی که بدون داشتن مجوز در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش تور‌های مسافرتی و بلیط می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.
بحرینی گفت: برای ایجاد و افزایش ظرفیت جابجایی مسافر از طریق خطوط پروازی و ریلی جلساتی را برای بررسی و حل مشکلات، با مسئولین ذیربط برگزار خواهیم کرد.
در این دیداررئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس به طرح اجمالی برخی از مشکلات و تنگنا‌های پیش روی فعالان این بخش به عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصاد گردشگری پرداخت.
محمود فخری نبود پرواز در مسیر کشور‌های هدف توسعه گردشگری نظیر عراق، کمبود تعداد قطار‌های مسافربری با مبدا شیراز در مسیر‌های مختلف داخلی، برگزاری تورهاو فعالیت سایت‌های غیر مجاز و همچنین آمار پایین تعداد وسایل مسافر مورد پذیرش در سفر‌های با هواپیما و قطار از مقصد فارس در مقایسه با استان‌های همجوار را مهمترین مشکلات دانست.
فخری گفت: بیش از ۳۰ درصد کل ظرفیت گردشگری و میراثی کشور در فارس قرار دارد در حالی که به دلیل موانع ایجاد شده توسط برخی دستگاه‌های اجرایی، امکان بهره‌وری مناسب از این ظرفیت فراهم نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار