نخستین نمایشگاه تولید دانش بنیان با عنوان تولید ایرانی، دانش بنیان، ازامروز ۳۱ خرداد ماه تا سوم تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس دائراست.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 22 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: با همکاری بخش خصوصی و دولتی فارس نخستین نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان در کشور به میزبانی شیراز گشایش یافت.

علی فرهادی افزود: تولیدکنندگان دانش‌بنیان با تلفیق دانش و تولید و استفاده موثر از آن در ارتقای کمی و کیفی محصولات، رشد فنی، بهره برداری بهینه از منابع و افزایش بهره وری گام بزرگی در مسیر رشد و توسعه تولید، صنعت و دستیابی به تولید دانش بنیان بر می‌دارند.

او گفت: اقتصاد و تولید دانش بنیان نقش مستقیم در رشد و بهره وری و افزایش تولید ناخالص داخلی دارد و با توجه به نقش بهره‌وری در رشد اقتصادی و توسعه پایدار و تاثیر دانش بر افزایش تولیدات و تکامل و پیشرفت صنایع، ظرفیت صنعت نمایشگاهی را به عنوان پیشران اقتصاد و تجارت کشور جهت شناسایی و معرفی دستاورد‌ها و برترین‌های حوزه‌های تولید و صنعت به میدان آورده ایم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گفت: نخستین نمایشگاه تولید دانش بنیان با عنوان"تولید ایرانی، دانش بنیان"، از ۳۱ خرداد ماه تا سوم تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار خواهد شد.
فرهادی گفت: در این نمایشگاه برترین‌های صنایع بزرگ و کوچک با مرکزیت دانش بنیان‌ها حاضر و با فراهم شدن بستر ارتباط و تبادل اطلاعات و تجربیات و آشنایی با توانمندی یکیدیگر، نسبت به طرح نیاز‌ها و انعقاد تفاهم نامه و قرار داد اقدام خواهند کرد.
او گفت: در این نمایشگاه دستاورد‌ها و نیاز‌های صنایع محتلف از جمله نفت وگاز، ماشین آلات کشاورزی و صنایع غذایی، صنایع فلزی وشیمیایی، تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات و صنایع خودرو و لوازم خانگی ارائه و از طریق جلسات کارشناسی، کارگاه‌های آموزشی برای تحقق اهداف تعریف شده تلاش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار