وزیر آموزش و پرورش باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش، افتتاح و بازدید از پروژه‌های آموزشی و تربیتی و دیدار و گفت و گو با منتخبان معلمان و دانش آموزان، وارد استان فارس شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 23 June 2022

تابناک فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش، افتتاح و بازدید از پروژه‌های آموزشی و تربیتی، وارد استان فارس و شهر شیراز شد.

وزیر آموزش وپرورش در اولین برنامه سفر خود به استان فارس؛ به زیارت حرم سومین اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی، حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) پرداخت و با حضور در گلزار شهدای این شهر؛ به مقام شامخ شهیدان استان فارس، خصوصا شهدای فرهنگی، دانش آموز و مدافع حرم ادای احترام کرد.

از برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان فارس، شرکت در جمع منتخبان فرهنگیان و دانش آموزان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز؛ دیدار با جمعی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و اعضای هیات استانی اندیشه ورز اسناد بالادستی آموزش و پرورش، است.

نوری در ادامه این سفر ضمن افتتاح پروژه های ورزشی طرح شهید سلیمانی در استان، کلنگ احداث ساختمان ورزش زورخانه و پهلوانی فرهنگیان و دانش آموزان و دانشگاه فرهنگیان استان فارس را به زمین خواهد زد.

بازدید از چند مکان آموزشی و تربیتی از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش وپرورش به شیراز خواهد بود.

در این سفر دکتر صادق ستاری فرد؛ معاون تربیت بدنی و سلامت و دکتر حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت اموزش و پرورش، دکتر نوری را همراهی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار