دکتر محمدهادی ایمانیه روز یکشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر بین شهرک صنعتی و ادارات برق سرگردانی ایجاد شده است، گفت: باید یک تصمیم درون استانی گرفته شود چراکه این مسئله خیلی برای استان مهم است.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 26 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر بین شهرک صنعتی و ادارات برق سرگردانی ایجاد شده است، گفت: باید یک تصمیم درون استانی گرفته شود چراکه این مسئله خیلی برای استان مهم است.

استاندار فارس با بیان اینکه عدم تکلیف برق‌رسانی به یکی از مهم‌ترین عوامل عقب‌ماندگی شهرک‌های صنعتی استان تبدیل شده است، خواستار رسیدگی سریع به این امر شد و گفت: گروه ویژه‌ای با حضور شهرک‌های صنعتی، متولیان برق و دیگر دستگاه‌ها تشکیل و تکلیف برق‌رسانی با یک تصمیم استانی مشخص شود.

الگوی فرهنگی سازمان های متولی فرهنگ ارائه شود

ایمانیه در دیدار با مدیرکل و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز اظهار کرد: راهی به جز هم افزایی و ارائه راهکار های خلاقانه برای اداره جامعه نداریم؛ بنابراین باید سازمان های انقلابی و دولتی در کنار یکدیگر از منابع و پتانسیل موجود استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به وجود سازمان های متعدد در حوزه فرهنگ، بر ارائه الگوی فرهنگی و تقسیم بندی وظایف بین سازمان ها تاکید کرد.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه با هماهنگی می‌توان از تمام امکانات و نهادها در شهرستان ها استفاده کرد، اظهار کرد: از فرمانداری ها برای رفع مشکلات در شهرستان های استان کمک گرفته شود.

نماینده عالی دولت در فارس افزود: موقوفه عمران مساجد در حال پیگیری است؛ بنابراین مشکلات مصلی ها و خانه های عالم را از این طریق پیگیری خواهیم کرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در برخی از اقدامات، پراکنده کاری در حال انجام است، بیان داشت: در مسائل فرهنگی الگویی ارائه شود و در موضوعات مختلف سازمان های متولی و مرتبط تقسیم بندی شوند تا شاهد پیشرفت باشیم.

دکتر ایمانیه ظرفیت مناسب مراکز و هیئات مذهبی در استان را مورد توجه قرار داد و بر فعال سازی انجمن اسلامی کارخانجات برای کمک در مسائل اجتماعی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار