عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز گفت: اتفاق پیست اسکیت چمران گرچه باعث ناراحتی و نگرانی مردم شهیدپرور ، مسؤولین و ساکنین شهر سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) شد اما باید بدانیم اگر این نوجوانان و جوانان رفتارهای هنجار شکنانه‌ای از خود نشان دادند بیانگر کم کاری و تعلل ما و بقیه مسئولین در زمینه‌های فرهنگی و زیرساخت‌های تربیتی ، آموزشی و ورزشی بوده و هست.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 27 June 2022

تابناک فارس به نقل از فارس:  افسانه خواست‌خدایی در صحن علنی شورا اظهار داشت: مسأله حجاب و عفت عمومی از مهمترین مباحث زیرساختی یک کشور اسلامی است که می‌بایست مسئولان و متولیان توجه ویژه به آن داشته باشند.

وی افزود: اتفاق پیست اسکیت چمران گرچه باعث ناراحتی و نگرانی مردم شهیدپرور ، مسؤولین و ساکنین شهر سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) گردید، اما فراموش نکنیم که به فرمایش حاج قاسم عزیز تمامی این دختران و پسران فرزندان ما و خانواده ما هستند و باید با دلسوزی و محبت و کار فرهنگی زیرساختی شبانه روزی آنها را به سمت خیر و نیکی دعوت و راهنمایی کنیم که اگر این نوجوانان و جوانان رفتارهای هنجار شکنانه‌ای از خود نشان دادند بیانگر کم کاری و تعلل ما و بقیه مسئولین در زمینه‌های فرهنگی و زیرساخت‌های تربیتی ، آموزشی و ورزشی بوده و هست.

او با بیان اینکه در این جایگاه از عموم مردم و خانواده شهداء عذرخواهی می‌کنم و حلالیت می‌طلبم، گفت: بنابراین به سهم خود در همین مکان خودم و دیگر مسئوولین این شهر را به انجام وظایف تعریف شده و قانونی در مصوبات 820 و 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت می نمایم.

وی ادامه داد: امروز برخورد با هنجارشکنی ‌های بی حجابی یک مطالبه مردمی است که نهادینه‌سازی این فرهنگ به‌عنوان یکی از ضرورتهای باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است و تکلیف شرعی و قانونی همه ما مسئولین است.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدای خواهر به شعری اشاره کرد و گفت: خون من هدر نرود/ روی مین پیکرم از هم پاشید، تا که چادر ز روی سر نرود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار