فرمانده انتظامی استان گفت:7 باند سارقان حرفه ای با 30 نفر سارق که در مجموع به 137 فقره انواع سرقت اعتراف کردند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 29 June 2022

 سردار "رهام بخش حبیبی "فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، تحت پوشش مامور،سرقت خودرو ، قاپ زنی ، سرقت محتویات و قطعات خودرو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار حبیبی گفت: با انجام اقدامات شبانه روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی 7 باند از سارقین سابقه دار و دستگیری 30 سارق شدند که در مجموع در تحقیقات به 137 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه محدوده فعالیت این سارقان استان های فارس ، تهران، مشهد ، اصفهان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد بوده است، افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این سارقان، 307 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه در زمینه کشف مواد مخدر گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سایر عوامل انتظامی، از ابتدای سال جاری تا کنون 11 تن انواع مواد مخدر کشف شده است و 319 معتاد جمع اوری و به مراکز مربوطه تحویل داده شده اند.

سرهنگ حبیبی در ادامه از کشف 79 میلیارد تومان کالای قاچاق در فارس اشاره کرد و گفت : طی یک ماه گذشته، 287 خودرو حامل کالای قاچاق توقیف، 335 متهم دستگیر و مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله های قاچاق 79 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 41 درصدی روبرو بوده است.

برچسب ها: کشف ، اموال مسروقه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار