مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: مشترکان خانگی در صورت کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته و رعایت الگوی مصرف، به ازای هرکیلو وات ساعت مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش در قبض برق آن‌ها اعمال می‌شود و پاداش دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 29 June 2022

تابناک فارس به نقل از باشگه خبرنگاران:حمیدرضا کریمی فرد گفت: براساس این طرح که از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز شده، مشترکان خانگی در صورت رعایت سقف الگوی مصرف و کاهش مصرف، ۵ برابرمتوسط قیمت فروش در صورت حساب بستانکار می‌گردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: استان فارس بیش از ۱ میلیون مشترک برق دارد که ۸۷ درصد آن در بخش خانگی است و از این رو مشترکان خانگی می‌توانند با رعایت راهکار‌های ساده، اما تاثیرگذار یاریگر صنعت برق استان درگذرموفق از پیک تابستان سال ۱۴۰۱ باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه به موضوع مهم مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در سطح استان اشاره کرد و گفت: یکی از معضلاتی که امروزه با آن مواجه هستیم گسترش رمزارز‌های غیرمجاز در سطح جامعه است که باعث ناپایداری، ایجاد نوسانات، افت ولتاژ، آسیب شبکه و سوختن وسایل برقی مشترکان می‌شود.

او بر موثر بودن گزارش‌های مردمی در کشف مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در سطح استان تاکید کرد.

او گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات، شماره ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه، سامانه"سمات" شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat وثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره های: ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ و شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و استفاده از اپلیکیشن برق من، استخراج کنندگان غیرقانونی رمزارز‌ها را معرفی و از پاداش میلیونی تا سقف ۲۰ میلیون تومان، مطابق دستورالعمل وزارت نیرو بهره‌مند گردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار