فرمانده انتظامی "فسا" گفت: کاربری که با ترفند در فضای مجازی قصد فریب کادر مدرسه و تقلب در امتحانات پایانی را داشت توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی، احضار و روانه دادسرا شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 30 June 2022

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ "محمدهاشم قسام" در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش حراست اداره آموزش و پرورش مبنی بر ارسال پیامی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به یکی از دبیران مدارس با قصد تقلب در امتحان پایانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد کاربر با جعل هویت مدیر دبیرستان در فضای مجازی، به یکی از معلمان پیام فرستاده و ارسال سوالات امتحانات پایانی را از همان طریق درخواست کرده است.

فرمانده انتظامی "فسا" ادامه داد: افسران پلیس فتا موفق شدند با اقدامات تخصصی کاربر متخلف که تمامی تلاش خود را برای فاش نشدن هویتش به کار گرفته بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند.

سرهنگ "قسام" با بیان اینکه کاربر متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: استفاده صحیح از فرصت‌های فضای مجازی و همچنین حفظ هوشیاری به هنگام استفاده از این تکنولوژی همواره مورد تاکید است.

4 هزار قطعه بلدرچین غیرمجاز کشف شد
فرمانده انتظامی "اقلید" گفت: کامیون حامل 4 هزار قطعه بلدرچین که غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی بود توقیف شد.

سرهنگ "مراد صارمی" ، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی اقلید حین گشت‌زنی و کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو 4 هزار قطعه بلدرچین زنده که غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی بود را کشف کردند.

سرهنگ "صارمی" با بیان اینکه ارزش بلدرچین‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان 700 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار