مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، بر رفع چالش‌های سوخت شهرستان فیروزآباد تاکید و از توسعه جایگاه‌های سوخت مایع و سی ان جی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 30 June 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسداله طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در دیدار با فرماندار شهرستان فیروزآباد از سهم ۴ درصدی ناحیه فیروزآباد از مصرف بنزین استان خبرداد و رفع چالش‌های سوخت این شهرستان را از اولویت‌های منطقه برشمرد.

او گفت: با توجه به موقعیت و قرار گرفتن این شهرستان در محور غربی استان و حجم تردد‌ها، ساخت جایگاه‌های جدید سوخت مایع و سی ان جی از اولویت‌های منطقه در حوزه افزایش توان سوخت رسانی شهرستان است و در همین راستا مجوز ساخت ۳ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) و یک جایگاه سی ان جی صادر شده است.

طاهری، تعامل و همکاری میان مقامات و دستگاه‌های اجرای شهرستان‌ها با شرکت را از جمله عوامل مهم در کاهش تخلفات در حوزه سوخت رسانی برشمرد و گفت: با توجه به جایگاه شهرستان فیروزآباد در بخش تولیدات کشاورزی و صنایع استان بر کنترل و نظارت بر مصرف کنندگان عمده و جز و همچنین تسریع در شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکید کرد.

جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد به بیان مشکلات این شهرستان در حوزه سوخت رسانی پرداخت و گفت: با توجه به حجم تردد‌ها و استقبال مردم از سوخت‌های پاک و غیر آلاینده بر ضرورت ساخت جایگاه جدید سی ان جی و توسعه کمی و کیفی مجاری عرضه سوخت در شهر فیروزآباد تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار