باشگاه قشقایی شیراز از 7 گزینه خود برای سرمربیگری تیم بزرگسالان این باشگاه به صورت رسمی رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 01 July 2022

در لیست 7 نفره باشگاه قشقایی شیراز مربیانی چون محمود فکری، ابراهیم اشکش، داریوش هرمزی، مهرداد خادمی و مهرزاد معدنچی دیده می شود.

محمود فکری فصل گذشته با وجود پیشنهاد از چند تیم لیگ برتری و دسته اول برتر هدایت تیمی را برعهده نگرفت و بیشتر ترجیح داد تا یک سال بدون دغدغه به استراحت بپردازد، با وجود اینکه وی مدنظر مدیران باشگاه قشقایی برای سرمربیگری تیم بزرگسالان این باشگاه قرار گرفته و نام اون در بین گزینه‌های این باشگاه شیرازی دیده می شود اما گویا فکری چند پیشنهاد دیگر از تیم‌های دسته اولی من جمله تیم سایپا دریافت کرده و با توجه به وجود مشکلات مالی طی چند سال اخیر در باشگاه قشقایی به نظر می رسد فکری قصد سرمربیگری در تیم قشقایی را نداشته باشد.

ابراهیم اشکش نیز که فصل گذشته با دستان خالی؛ بودجه محدود و کمترین امکانات در تیم استقلال ملاثانی با زدن رکورد ۱۹ هفته عدم باخت برابر حریفان، نتایج قابل قبولی را کسب و سهمیه این تیم را در رقابت‌های لیگ یک حفظ کرد به واسطه آمار فصل گذشته‌اش مورد توجه مدیران باشگاه قشقایی قرار گرفته و باید دید مذاکرات طرفین به کجا خواهد انجامید. البته اشکش طی هفته‌های گذشته نیز با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسیده بود اما فشار هواداران این تیم سبب شد تا مدیران باشگاه آبی‌پوش سیدسیروس پورموسوی را جایگزین وی کنند.

داریوش هرمزی، مهرداد خادمی، رضا مرادی سه گزینه‌ دیگر قشقایی؛ به دلیل اینکه طرفین در گذشته با همدیگر همکاری داشته‌اند محمتل ترین گزینه برای سرمربیگری قشقایی هستند اما با این وجود گفته می شود دو باشگاه لیگ دویی نود ارومیه و شهرداری بندرماهشهر به شدت بدنبال عقد قرارداد با داریوش هرمزی هستند که در این میان شانس نودی‌ها برای حفظ سرمربی فصل گذشته خود بیشتر از بندرماهشهری‌ها است. در مقابل وضعیت مهرداد خادمی با خیبر خرم آباد مشخص نیست و هنوز به طور قطعی مشخص نشده که وی در فصل جدید نیز در کادر سبزپوشان خرم آبادی خواهد بود یا خیر. رضا مرادی بازیکن سابق قشقایی نیز با توجه به اینکه نخستین سال تجربه سرمربیگری‌اش خواهد بود به نظر می رسد جزو گزینه‌های آخر مدیران باشگاه قشقایی قرار گرفته باشد تا در صورت عدم توافق با گزینه‌های اصلی به سراغ مدافع سابق خود بروند.

مهرزاد معدنچی بازیکن سابق پرسپولیس دیگر گزینه شیرازی‌ها است او به واسطه بومی بودنش و سابقه بازی و مربیگری در تیم فجرسپاسی و شیراز پس از اشکش، هرمزی و خادمی چهارمین گزینه محتمل برای پذیرش هدایت قشقایی شیراز محسوب می شود.

نام فرهاد کاظمی نیز بین گزینه‌های باشگاه قشقایی شیراز نیز به چشم می خورد که با این حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام یک از این ۷ گزینه هدایت تیم شیرازی را برعهده خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار