مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس با اشاره به اینکه در بخش خانگی بسته‌های پیشنهادی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: اگر مشترکین بد مصرف و پرمصرف انرژی خود را به سقف الگوی مصرف برسانند به ازای هر کیلووات ساعتی که کاهش می‌دهند ۵۰۰ تومان پاداش می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 04 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حمیدرضا کریمی فرد در شورای اداری استان عنوان کرد: ۱۵ تا ۱۹ هزار مگاوات در فارس تولید و مصرف برق صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بارها تاکید شده است که خط قرمز وزارت نیرو مانند سال‌های گذشته عدم اعمال خاموشی در بخش خانگی است، عنوان کرد: برای کمبود در بخش‌های دیگر تصویب نامه‌ای هیئت وزیران داشته است و مصوبه اخیر شورای عالی امنیت ملی است که ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ۴ هزار ۳۰۰ مگاوات پیک بار استان فارس بوده است، بیان کرد: در ۱۱ تیرماه مصرف برق در کشور از ۶۷ مگاوات فراتر رفت و پایداری شبکه برق به مرز هشدار رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس با اشاره به برنامه اعمال مدیریت مصرف در بخش کشاورزی گفت: از ساعات ۱۱ تا ۱۸ هر روز که گرم‌ترین ساعات روز است و در این ساعات ۵ ساعت چاه‌های کشاورزی استان خاموش می‌شود و وزارت نیرو در ۱۹ ساعت باقیمانده انرژی برق را رایگان در اختیار می‌گذارد.

او با اشاره به اینکه در بخش خانگی بسته‌های پیشنهادی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: اگر مشترکین بد مصرف و پرمصرف انرژی خود را به سقف الگوی مصرف برسانند به ازای هر کیلووات ساعتی که کاهش می‌دهند ۵۰۰ تومان پاداش می‌گیرند.

این مقام مسئول افزود: همچنین در بخش صنعتی نیز خاموشی اعمال می‌شود و بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران تشکیل کارگروه استانی مدیریت و تقاضای مصرف برق تا پایان پیک که پایان شهریور ماه است، خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار