رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ با پرداخت ۳۸۱ میلیارد تومان استان نخست کشور هستیم، گفت: اگر بخش کشاورزی استان‌های دیگر این تسهیلات را جذب نکردند ما آمادگی جذب آن را داریم.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 05 July 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان‌پور در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان داراب که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از محل اعتبارات بند خ، 184 میلیارد تومان تسهیلات در استان فارس پرداخت شده است و استان نخست هستیم.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 با پرداخت 381 میلیارد تومان استان اول کشور هستیم، اظهار کرد: اگر بخش کشاورزی استان‌های دیگر این تسهیلات را جذب نکردند ما آمادگی جذب آن را داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه برای محاسبه قیمت تمام شده گوشت مرغ، گوساله و گوسفند نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: بحث خرید دام زنده اکنون یکی از چالش‌های ما است که این امر را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص اراضی شیب دار با اشاره به اینکه با دادگستری استان مکاتبه شده است، بیان کرد: پس از طرح در شورای حفظ حقوق بیت المال و اخذ مجوزهای لازم امکان واگذاری اراضی مذکور به متقاضیان فراهم می‌شود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به موضوع احداث بند انحرافی و شبکه‌های انتقال این بند در منطقه فدامی شهرستان داراب نیز پرداخت و اضافه کرد: پس از انجام تعهدات سازمان آب در مرحله بعدی جهاد کشاورزی ورود و اقدام خواهد کرد.

نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان داراب به دعوت محمد جواد عسکری نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و با حضور محمد مهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی از مدیران ارشد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار