رئیس شورای سیاست گذاری بانک های فارس گفت: مصوبه تعطیلی ادارات فارس در روزهای پنجشنبه شامل بانک‌های استان نمی شود و شعب تمام بانک ها در این روز فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 06 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: کریم ریگی زادگان، روز چهارشنبه  افزود: این تعطیلی شامل ادارات امور شعب بانک‌های استان می شود و تمام ادارات امور شعب در این روز تعطیل هستند.
وی ادامه داد: ساعت آغاز فعالیت شعب بانک‌های دولتی و خصوصی استان بر اساس بخشنامه اخیر بانک مرکزی از شنبه تا چهارشنبه هفت و ۱۵ دقیقه صبح و ساعت اتمام فعالیت بانک‌های دولتی ۱۳ و ۱۵ دقیقه و بانک های خصوصی ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.
ریگی زادگان ادامه داد: ساعت خدمات رسانی تمام بانکها در روز پنجشنبه نیز از هفت و ۱۵ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
بنا به اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، با توجه به افزایش بی سابقه دما در استان و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی برق و خاموشی شبکه، فعالیت ادارات فارس در روزهای پنجشنبه تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ تعطیل شده است.
عبدالعلی کریمی افزود: این تصمیم با توجه به درخواست مدیر عامل توزیع برق استان و موافقت استاندار فارس و بر اساس تبصره یک بند ۲ تصویب نامه هیات وزیران در خصوص تفویض اختیار به استانداران اتخاذ شده است.
او اظهار داشت: ساعت کار ادارات استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه کماکان از ساعت هفت تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.
وی بیان کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی و خدمات امداد جاده ای ومراکز انتظامی طبق روال قبل به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار