به اعتقاد معاون استاندار فارس گردشگری سلامت به ویژه در پروژه شهر سلامت نیازمند ورود سرمایه‌گذار خارجی است.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ 06 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد فرخ‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: وجود دانشگاه قدرتمند علوم پزشکی شیراز و اساتید و پزشکان نام آور در خطه فارس سبب شده این استان از دیرباز مقصد گردشگران حوزه سلامت از همه نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر باشد.

وی افزود: در دنیای امروز که شاهد توسعه پر سرعت در عرصه‌های مختلف به ویژه پزشکی و سلامت و درمان هستیم باید به این حوزه با نگاهی ویژه و جدی بپردازیم.

به اعتقاد معاون استاندار فارس گردشگری سلامت به ویژه در پروژه شهر سلامت نیازمند ورود سرمایه‌گذار خارجی است.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خرد و پس‌اندازهای سرگردان بانکی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بورس و فرابورس، اخذ تسهیلات و جذب سرمایه‌گذاران دارای سابقه مثبت از دیدگاه‌های برون مشکلات و تکمیل شهر سلامت است.

فرخ‌زاده با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در راه اندازی شهر سلامت مسیرهای دسترسی به ویژه محور شمال‌غرب و گویم است، عنوان کرد: باید در آینده‌ای نزدیک راه چاره‌ای برای این موضوع اندیشیده شود.

معاون استاندار فارس با یادآوری اینکه رفع موانع و مسائل مربوط به پروژه‌های سرمایه گذاری حوزه گردشگری سلامت نیازمند تمرکز ویژه است، از دستور استاندار فارس برای پیگیری و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف این حوزه توسط معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس خبر داد.

شهر سلامت به مساحت ۹۰۰ هکتار با امکاناتی همانند بیمارستان، کلینیک‌های تخصصی، مراکز جراحی، مراکز توانبخشی، آب درمانی، مراکز رفاهی و آسمان و… در محور شمال غرب شیراز واقع شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار