رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: در این زمینه تاکنون هیچ گزارشی به پلیس استان فارس ارسال نشده و اساسا انتساب این ویدئو به استان فارس محرز نشده و حتی زمان و مکان این اتفاق مشخص نیست.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 06 July 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: از صبح امروز کلیپی در حال انتشار که در آن فردی زخمی نشان داده می‌شود که گویا با چاقو مضروب شده است.

براساس آنچه در این کلیپ وجود دارد، این فرد از سوی عوامل اجراییات شهرداری شیراز مورد حمله قرار گرفته است.

سرهنگ حمیدرضا افرامن رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس درباره این ویدئو گفت: در این زمینه تاکنون هیچ گزارشی به پلیس استان فارس ارسال نشده و اساسا انتساب این ویدئو به استان فارس محرز نشده و حتی زمان و مکان این اتفاق مشخص نیست.

 

وی با بیان اینکه گمانه‌های مختلفی ازجمله احتمال ساختگی بودن این ویدئو وجود دارد گفت: این موضوع از طریق پلیس فتا و مراجع مربوطه در حال پیگیری است و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام می‌شود.

در همین زمینه رضا جاویدی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز گفت: انتساب این کلیپ به شهرداری شیراز از اساس تکذیب می‌شود؛ انتشار و انتساب کلیپ به شهرداری حق پیگیری از طریق مراجع انتظامی و قضائی را برای این نهاد محفوظ داشته و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شهرداری شیراز در پایان از شهروندان خواست از انتشار این کلیپ و دامن زدن به شایعات خودداری کرده و اخبار و اطلاعات را صرفا از طریق مراجع رسمی و پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز دنبال کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار