فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: دختر بچه ۸ ساله که در بخش فورگ این شهرستان گروگان گرفته شده بود از چنگال آدم‌ربا با هوشیاری پلیس این شهرستان رها شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 07 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ علیرضا نوشاد در این باره گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد یک سواری پژو پارس این کودک که در حال بازی جلوی منزلشان بوده را ربوده و به سرعت از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و پس از چند ساعت ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری سواری پژو پارس را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
نوشاد با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده دختر بچه ربوده شده را رها و مجددا فرار کرد، ادامه داد: با توجه به تاریکی هوا راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود از خودرو پیاده و به سمت باغات و کوه‌های اطراف نیز متواری شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری آدم‌ربا و علت آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می‌کند.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری از مرکز استان فارس قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار