نماز عید سعید قربان با شکوه خاصی همزمان با سراسر کشور صبح امروز در سومین حرم اهل بیت (ع)، بقاع متبرکه فارس، مساجد و حسینیه‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 10 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اقشار مختلف مردم در جای جای استان فارس و شهر شیراز همزمان با عید قربان، روز بندگی و نیایش در میعادگاه‌های تعیین شده در شهر‌ها و روستا‌های این استان حاضر شدند تا در کنار یکدیگر، شکر بندگی را در نماز عید به جای آورند.

مراسم اقامه نماز عید قربان در شهر شیراز به محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) به امامت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

دیگر میعادگاه‌های نماز و تعدادی از گلزار‌های شهدا، مساجد و امامزادگان استان نیز با هماهنگی ائمه جمعه و جماعت و همچنین روحانیون مستقر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز عید قربان میزبان نمازگزاران در این مراسم نورانی و پر برکت شد.

مردم فارس به مناسبت این روز با راه‌اندازی پویش‌های عید تا عید و نذر قربانی و در همراهی با مراکز و موسسات نیکوکاری، پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در ثواب کمک به نیازمندان در این روز سهیم شده و با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن در مساجد و تکایا، این روز را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار