دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی: جوان گرایی بدون شایسته گزینی را آفت نظام دانست و گفت: گام دوم انقلاب بدون جوان گرایی امکان پذیر نیست؛ منتهی باید شایسته گزینی را در انتخاب افراد مد نظر قرار داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 11 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سلسله نشست‌های راه‌پیشرفت با موضوع "چشم انداز ایران فردا، بیم‌ها و امیدها" در حاشیه نشست منطقه‌ای دبیران جمعیت پیشرفت در شهر شیراز با حضور دکتر سعید احدیان دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی و دستیار سیاسی رسانه‌ای رئیس مجلس برگزار شد.

دکتر احدیان به تبیین مبانی نظری بیم‌ها و امید‌ها در رابطه با آینده‌ی سیاسی کشور پرداخت و گفت: دشمن به انحا مختلف سعی بر تزریق ناامیدی در جامعه دارد. همه ما باید تلاش کنیم نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم در عدم تحقق برنامه‌های مجلس و دولت مرتفع شده تا امیدواری جامعه کاهش پیدا نکند.

او، موضوعِ محوری در ختثی سازی و شکست نقشه دشمن برای ناکارآمدی، تبیین و تشریح اقدامات مجلس را موثر دانست.

احدیان گفت: ضروری بود از ابتدای شروع به فعالیت مجلس یازدهم طرح‌هایی مانند قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار و... بطور واضح و صریح برای مردم تشریح و تبیین شود.

دستیار سیاسی رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی به دیدگاه دکتر قالیباف در رابطه با نقش مجلس در حل معضلات کشور اشاره کرد و گفت: قرائت ایشان از تجلی خدمت، کار جهادی موثر توام با رضایت مندی مردم است.

او در رابطه با طرح موضوع اصلاح ساختار اداری اجرایی نظام گفت: ما در نظام حکمرانی ایراد‌های اساسی و ساختاری داریم؛ و نیاز به حکمرانی نو داریم.

دکتر احدیان گفت: نظام حکمرانی ما پاسخگوی باری که روی دوش ما می‌باشد؛ نیست و بایست با استفاده از افراد جوان و معتقد به انقلاب اسلامی بر این ناکارآمدی فائق آئیم.

او جوان گرایی بدون شایسته گزینی را آفت نظام دانست و گفت: گام دوم انقلاب بدون جوان گرایی امکان پذیر نیست؛ منتهی باید شایسته گزینی را در انتخاب افراد مد نظر قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار