سفر بیستم تیرماه محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به شهرستان مرودشت دستاوردهایی برای شهروندان این دیار داشت؛ هماهنگی برای تکمیل و تجهیز بیمارستان شماره ۲ مرودشت، آغاز پروژه آبرسانی به روستاهای شرق این شهرستان و کلنگ زنی کارخانه پیشرفته تولید قیر بخشی از این دستاوردهاست.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 12 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: استاندار فارس در بیست و نهمین سفر رسمی خود به شهرستان مرودشت از تکمیل و تجهیز بیمارستان شماره ۲ شهر مرودشت خبر داد. محمدهادی ایمانیه در سفر رسمی با هیات همراه و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی برای بازدید از پروژه ها و رفع مشکلات کارخانجات به شهرستان مرودشت سفر کرد.
ایمانیه ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم شهرستان مرودشت، گفت: قسمتی از پروژه های نیمه تمام و یا غیرفعال مرودشت بازدید شد تا تعیین تکلیف نهایی انجام شود.
استاندار فارس از تکمیل پروژه ساخت بیمارستان شماره ۲ مرودشت خبر داد و اضافه کرد: با تزریق اعتبار به این بیمارستان ۱۶۰ تخته، شاهد تکمیل و تجهیز آن خواهیم بود و تا اواسط سال آینده آماده بهره برداری می شود.
استاندار فارس همچنین از طرح احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی متعلق به کارگران بازدید کرد و گفت: روند پیشرفت این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که یک مجموعه متناسب و درخور کارگران زحمت کش ساخته شود.

دستاوردهای سفر ایمانیه به مرودشت ، تجهیز بیمارستان ، آبرسانی روستایی و توسعه صنعت

کلنگ زنی کارخانه تولید قیر از دیگر برنامه های سفر استاندار فارس به مرودشت بود. ایمانیه در این باره گفت: امروز یکی از پیشرفته ترین کارخانجات تولید قیر و دارای تکنولوژی روز دنیا در مرودشت کلنگ زنی شد و امیدواریم ضمن ایجاد اشتغال زایی در این منطقه، پیشرفت پروژه های عمرانی وابسته به قیر نیز در استان تسریع پیدا کند.
ایمانیه تصریح کرد: جاده فتح آباد که یکی از محورهای پر حادثه این شهرستان بود و منجر به فوت هموطنان عزیز می شد، مورد بازدید قرار گرفت که با تصمیمات کارشناسی مقرر گردید با ایمن سازی و اصلاح جاده طی چهار ماه آینده شاهد کاهش حادثه در این محور باشیم.
استاندار فارس ادامه داد: فاز اول آبرسانی به روستاهای کوشک، کناره و مهر آباد شرق مرودشت به بهره برداری رسید که با ورود جدی آبفا استان و بسیج سازندگی و اعتبارات اختصاص یافته، به زودی شاهد تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای شرق مرودشت خواهیم بود.
استاندار فارس ضمن بازدید از مناطقی که دچار بحران آبی بودند، گفت: چاه آب شرب شهر سیدان در کوتاه ترین زمان تجهیز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه «تکمیل و تجهیز مرکز درمان بستر سیدان» با کمک دانشگاه علوم پزشکی و استانداری انجام می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم که این مرکز هفته دولت سال آینده مورد استفاده هم استانی های گرامی قرار گیرد.
ایمانیه همچنین بازدیدی از «کارخانه بیسکویت تینا» داشت و طی این بازدید، تاکید کرد: به دلایل مشکلات، قسمت قابل توجه کارخانه تینا غیرفعال است که در صورت حمایت شورای تامین، در هفته دولت امسال این کارخانه فعال خواهد شد.
استاندار فارس در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان، گفت: با دستور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور طی دو هفته آینده قسمت قابل توجهی از مطالبات گندم کشاورزان پرداخت می شود.
شرکت در مراسم دعای عرفه در مصلای شهر مرودشت، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ملاقات با زوج دارای چهار فرزند مرودشتی از دیگر برنامه های بیست و نهمین سفر رسمی استاندار فارس بود.
شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز دراستان فارس قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار