معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تشریح آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در استان فارس گفت: هم‌اکنون ۱۲ شهرستان استان فارس در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 14 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازدر یکصد و بیست و یکمین نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کووید-۱۹ استان فارس گفت: آمارها نشان می‌دهد طی سه هفته گذشته علاوه بر ایران، آمار مبتلایان به این بیماری در اروپا و آمریکا نیز افزایش یافته است؛ در شبانه‌روز گذشته، ۴۰۲ مورد مبتلا به این بیماری در سطح استان شناسایی شده است.

وی با اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در فارس بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های رستم، خرم بید، سرچهان، ارسنجان، زرقان، قیروکارزین، خرامه، لارستان، جویم، خنج، اوز و گراش در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌ها از جمله شیراز در وضعیت آبی قرار دارد؛ همچنین در کشور چهار شهر در وضعیت قرمز و ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی است.

رضاییان‌زاده از در دسترس بودن واکسن‌های اسپایکوژن، نورا، سینوفارم، برکت و فخرا در تمامی مراکز واکسیناسیون، مراکز بهداشت و درمان، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه بهداشت‌های استان خبر داد و گفت: افراد بالای ۱۸ سال که از دریافت نوبت سوم واکسن آن‌ها ۶ ماه می‌گذرد، می‌توانند برای دریافت نوبت یادآور به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فعال بودن ۱۶ مرکز واکسیناسیون علیه کروناویروس در شیراز خبر داد و افزود: تمامی مراکز بهداشت و درمان استان فارس، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و رستایی و خانه‌های بهداشت برای تزریق واکسن فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار