ابراهیم عزیزی در همایش اعضای شورا‌های اسلامی محلات شیراز که در سالن همایش‌های شورا برگزار شد، ضمن اشاره به عملکرد مجلس در سه حوزه ملی، استانی و شهری گفت: امروز در حالی از کمربندی شیراز صحبت می‌کنیم که اصفهان رینگ چهارم کمربندی خود را احداث می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 14 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم عزیزی در همایش اعضای شورا‌های اسلامی محلات شیراز که در سالن همایش‌های شورا برگزار شد، ضمن اشاره به عملکرد مجلس در سه حوزه ملی، استانی و شهری گفت: امروز در حالی از کمربندی شیراز صحبت می‌کنیم که اصفهان رینگ چهارم کمربندی خود را احداث می‌کند.

او گفت: رایزنی‌ها برای احداث کمربندی جنوب و شمال شرق در حوزه ملی انجام شده، اما این شورای شهر و شهرداری شیراز است که باید سریعاً در این خصوص تصمیم بگیرند.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امیدواریم با تلاشی که شورا و شهرداری انجام می‌دهد، شاهد تسریع در انجام این پروژه مهم باشیم چراکه کمربندی جنوب شیراز امروز یک قتلگاه شده است.

او به آخرین اقدامات در حوزه آب اشاره و گفت: تخصیص ۴۰۰میلیون متر مکعب آب از خلیج فارس به استان فارس از اقدامات خوب بوده است که علی رغم سنگ اندازی‌ها در حال انجام است.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار و سد درودزن نیز در دست اقدام است که در مجموع نیاز شهرستان شیراز به خوبی برطرف خواهد شد.

عزیزی در مورد آخرین پیگیری‌ها در خصوص خطوط ریلی نیز گفت: راه آهن شیراز گل‌گهر به مناقصه خواهد رفت و دو قطعه راه آهن شیراز بوشهر نیز در مناقصه است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در مورد آزادراه شیراز اصفهان نیز گفت: قطعه هشت آزادراه به طول ۵۶کیلومتر به آزادراه شیراز بوشهر متصل خواهد شد ضمن اینکه تکمیل قطعه هفت نیز در دست اقدام است.

عزیزی در مورد خط انتقال فرآورده از مهراآران به شیراز نیز گفت: این خط در حال اقدام است ضمن اینکه خط انتقال پروپیلن نیز دنبال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار