حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه امروز راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است، ابراز کرد: همه ما در مقابل توطئه دشمن وظیفه امید آفرینی داریم.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 16 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته داراب اظهار داشت: حمایت ازمدیران پرتلاش و جهادی استان و شهرستان باعث امیدواری و کم شدن میزان آسیب‌های اجتماعی و رشد و توسعه فارس خواهدشد.

وی تصریح کرد: تضعیف و تخریب چهره‌ها ومدیران جهادی و انقلابی حربه‌ای علیه مسیر تحول و انقلابی گری دولت است.

خطیب جمعه داراب متذکر شد: پس از روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، تخریب چهره‌ها و مدیران انقلابی به عنوان یکی از حربه‌های سنگ اندازی علیه مسیر تحول و انقلابی گری دولت استفاده می‌شود.

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه امروز راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است، ابراز کرد: همه ما در مقابل توطئه دشمن وظیفه امید آفرینی داریم.

وی با ذکر این مهم که دشمن با دشمنی ذاتی خود در تلاش است تا با بزرگ نمایی مشکلات و ایرادات موجود کام مردم را تلخ کند، خاطرنشان کرد: مسئولیت ما در این برهه حساس کنونی این است که با گفتار و رفتارمان مردم را بیش از پیش امیدوار کرده و ازاین طریق آنها را در پیشرفت امور، بیشترمشارکت دهیم.

امام جمعه داراب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند تضعیف ایمان دینی، تضعیف امید و خوش‌بینی به آینده کشور از جمله مؤلفه‌های جنگ نرم علیه ملت است و القای بی‌آیندگی، بن‌بست و اینکه مسئولان اداره کشور را بلد نیستند از جمله کارهای بدخواهان ایران است» یادآور شد: مدیران بار سنگین مشکلات مردم را بر دوش دارند و با تضعیف آنها، نه تنها فشارها و مشکلات کم نمی‌شود بلکه مضاعف می‌شود.

خسروی بر لزوم‌حمایتهای همه جانبه از مدیران جهادی تاکید کرد و بیان داشت: باید از مدیران پرتلاش و جهادی حمایت کنیم تا امیدوارانه میزان آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان داراب در بخش دیگری از خطبه‌های خود ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت این واقعه بزرگ اذعان کرد: ویژگی عینی و محسوس اهل غدیر در زمان حاضر، مرزبندی شفاف با دشمنان نظام ولایت فقیه است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار