امام جمعه موقت لارستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گرانی در کشور اشاره نموده و بیان داشت: در کشور شاهد گرانی و مشکلات اقتصادی هستیم که این مورد قابل انکار نیست و برخی خانواده ها در بحث اداره زندگی خود با مشکل روبرو هستند.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 16 July 2022

تابناک فارس به نقل از  میلاد لارستان:  حجت الاسلام رمضانی در نمازجمعه این هفته شهر لار در سخنانی پیرامون روز عید غدیر اظهار داشت: روز غدیر روزی است که خدای بزرگ محبوب ترین خلق خود یعنی پیامبراکرم(ص) را مأمور کرد تا امامت و ولایت علی (ع) را اعلام رسمی نماید و نگران واکنش منفی مردم نباشد.

وی گفت: در‌ واقع اگر ولایت امام علی(ع) اعلام نمی شد نبوت و رسالت ناتمام می ماند. مثل اهل بیت مثل کشتی نوح است که موجب نجات انسان ها می شوند. آن کسانی که در هر جا و زمان در دنیا دنباله رو اهل بیت هستند دنیا و آخرتشان درست خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی افزود: اگر کسی بالاترین فضیلت مولا علی (ع) را بخواهد نام ببرد در واقع ایشان جان پیغمبر بودند که والاترین فضیلت قلمداد می گردد. امام علی (ع) کسی است که تمام اسما و صفات الهی در شخصیت ایشان نمود پیدا کرده است. حتی ابعاد پنهان شخصیت ایشان بیش از ابعاد شخصیتی است که برای ما روشن شده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در آخرین ساعات زندگی پیامبراکرم(ص) هزار باب علم برای امام علی (ع) باز شد که در هر باب هزار راه علم دیگر وجود داشته است که این علم ها از اسرار توحید و ولایت است افزود: عارف ترین فرد نسبت به خداوند متعال پس از پیامبر مولا علی (ع) بودند. امام علی(ع) کسی نبود که فقط در خانه بنشیند و عبادت نماید بلکه دنبال خدمت رساندن به مردم و مستمندان بود تا مشکلات آنها را حل نماید.

وی گفت: حکومت برای علی یعنی حکومت برای اجرای اجرای عدالت و ایشان بی نهایت دقت داشت تا بیت المال رعایت شود. بزرگترین شاخصه مولا علی (ع) این بود که خود را بنده خدا معرفی می کرد.

امام جمعه موقت لارستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گرانی در کشور اشاره نموده و بیان داشت: در کشور شاهد گرانی و مشکلات اقتصادی هستیم که این مورد قابل انکار نیست و برخی خانواده ها در بحث اداره زندگی خود با مشکل روبرو هستند.

وی افزود: البته باید به این نکته توجه کرد که عده ای می خواهند امنیت روانی جامعه به هم بریزد. این افراد بیان می کنند که برای حل معیشت مردم باید با آمریکا مذاکره کرد، که به این افراد باید گفت بسیار ساده لوحانه هست که با دشمن مذاکره شود تا معیشت حل شود.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه دشمن از اساس با اصل جمهوری اسلامی ایران مخالف است و نمیخواهد جمهوری اسلامی وجود داشته باشد افزود: اگر امریکا دعوت می‌کند که به برجام بازگردیم در واقع به دنبال منافع خود است. وقتی مذاکره موثر خواهد بود که با قدرت پای میز مذاکره بنشینیم .

وی گفت: هیچ کشوری نبوده است که با آمریکا بد بوده اما با قبول شروط آمریکا و مذاکره با آنها اقتصادش بهبود یابد. مثلا لیبی و مصر و تونس و … نه تنها به لحاظ اقتصادی درست نشدند بلکه نابود گشتند.

حجت الاسلام رمضانی در پایان با بیان اینکه در واقع خاصیت دشمن همین هست که با نزدیک شدن به بقیه در پی نابودی آنها بر میآید اظهار داشت: در واقع کسانی که به دنبال دوگانگی مذاکره و معیشت هستند میخواهند امنیت روانی جامعه را به هم بریزند. هر فعال سیاسی که ولی فقیه را نشناسد و مطیع او نباشد گمراه سیاسی قلمداد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار