فرمانده انتظامی شهرستان فسا در استان فارس اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۰۷۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان توسط پلیس کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 16 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ محمدهاشم قسام شنبه ۲۵ تیر در جمع خبرنگاران گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا با همکاری سایر یگان های انتظامی ضمن اشراف اطلاعاتی، برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را به صورت جدی در دستور کار خود داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی کشفیات موادمخدر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان، افزود: ماموران انتظامی موفق شدند از ابتدای امسال تا کنون طی چند عملیات جداگانه، یک تن و ۷۹ کیلوگرم انوع مواد مخدر را از قاچاقچیان و خرده فروشان کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به دستگیری ۱۹۷ متهم مرتبط با موادمخدر اعم از قاچاقچی و خرده فروش، ادامه داد: در این راستا، ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت که در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر از آن استفاده می‌شد نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ "قسام" با قدردانی از همراهی و تعامل شهروندان با خادمان خود در مجموعه انتظامی، خاطر نشان کرد: طرح های ارتقاء احساس امنیت و ناامن سازی محیط برای سوداگران مرگ با تمام توان ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند با گزارش موارد مشکوک به سامانه ۱۱۰، در برقراری نظم و تامین امنیت شهرستان مشارکت کنند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار