تذروی گفت: تامین نشدن دوچرخه مورد نیاز در نقاط مختلف شیراز حسب زمانبندی مشخص شده، اخذ هزینه ثبت نام اولیه و مازاد بر نرخ مشخص شده در قراداد، عملکرد ضعیف در تعمیر و نگهداری دوچرخه‌ها و نهایتا ممانعت از دسترسی شهرداری شیراز به عنوان کارفرما به اطلاعات و داده‌های ترافیکی سفرهای شهروندان برای برنامه‌ریزی‌های آتی، از عوامل توقف خدمات دوچرخه‌های اشتراکی بوده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 17 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدتقی تذروی یکشنبه ۲۶ تیر در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از رویکردها و چشم اندازهای شورای ششم و همچنین دستور کار کمیسیون حمل و نقل، توسعه حمل و نقل عمومی و پاک با هدف بهبود ترافیک، کاهش آلودگی هوا و ارتقاء بهره وری از سامانه‌های حمل و نقل عمومی شهر شیراز بوده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شیراز افزود: توقف پروژه دوچرخه‌های اشتراکی، ناشی از انجام نشدن تعهدات شرکت پیمانکار (بیدود) در موارد مختلف و منطبق بر قرارداد بوده است.

تذروی گفت: تامین نشدن دوچرخه مورد نیاز در نقاط مختلف شیراز حسب زمانبندی مشخص شده، اخذ هزینه ثبت نام اولیه و مازاد بر نرخ مشخص شده در قراداد، عملکرد ضعیف در تعمیر و نگهداری دوچرخه‌ها و نهایتا ممانعت از دسترسی شهرداری شیراز به عنوان کارفرما به اطلاعات و داده‌های ترافیکی سفرهای شهروندان برای برنامه‌ریزی‌های آتی، از عوامل توقف خدمات دوچرخه‌های اشتراکی بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری با هدف رفاه حال شهروندان شیرازی برای استفاده از سیستم دوچرخه‌های اشتراکی نسبت به برگزاری جلسات متعدد اقدام کرده است.

تذروی افزود: در آخرین جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا مقرر شد که در آینده جلسه‌ای با حضور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، عضو شورا و نماینده تام الاختیار شرکت بیدود برگزار و قرارداد در ابعاد فنی و مالی و با هدف رفاه حال شهروندان و تحقق اهداف یاد شده، تعیین تکلیف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار