طی هفته‌های اخیر شاهد طولانی شدن صف‌ خودرو مقابل برخی جایگاه‌های سوخت در شیراز و دیگر نقاط فارس بوده‌ایم، موضوعی که از سوی جایگاه‌داران به دلیل خارج شدن پمپ‌ها از مدار و اهمال پیمانکار تعمیرات این دستگاه‌ها، عنوان شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 20 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: به دنبال طولانی شدن صف‌ خودرو در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت، به ویژه در شیراز و طرح گلایه‌های متعددی از سوی شهروندان نسبت، بررسی میدانی از سوی خبرنگار ایسنا انجام و مشخص شد که در جایگاه‌های مواجه با ازدحام و صف طولانی خودرو، شماری از دستگاه‌های پمپ، خارج از سرویس است.

کارکنان این جایگاه‌ها مدعی بودند که علی‌رغم تلاش‌ها برای انجام تعمیرات به موقع و پرداخت هزینه‌های مرتبط، پیمانکار تعمیرات کار را با تاخیر انجام می‌دهد.

یکی از کارکنان جایگاه عرضه سوخت میدان ولی‌عصر شیراز مدعی بود که صاحب این جایگاه برای تعمیر پمپ‌ها، پیش پرداخت هم به حساب پیمانکار مرتبط واریز کرده اما پیمانکار به بهانه نبود قطعه مورد نیاز، همچنان نسبت به تعمیر اقدام نکرده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس در این ارتباط به ایسنا گفت: هر جایگاه باید از پایداری سیستم و قطعات اطمینان داشته باشد و به شکل مستمر سیستم‌ها را به لحاظ فنی پایش کند.

اسدالله طاهری خاطرنشان کرد: جایگاه‌های عرضه سوختی در سطح استان داریم که حتی شش ماه یکبار هم به قطعه نیازی ندارند. در مقابل برخی جایگاه‌ها به وفور قطعاتشان نیاز به تعمیر و تعویض دارد که تامین می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس خاطرنشان کرد: اعلام کرده‌اند که پول قطعه داده شده اما به هیچ عنوان در ازای قطعات پولی گرفته نمی‌شود و رایگان نصب می‌شود.

به گفته طاهری، بخشی از قطعات موجود هم در سراسر کشور با کمبودهای خاصی مواجه است که البته منجر به ایجاد صف در هیچ کجا نمی‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس تصریح کرد: تعداد جایگاههای فارس هم پاسخگوی جمعیت است.

طاهری تاکید کرد: خود جایگاه داران باید مراقبت کنند که پایداری قطعات بالا باشد.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر بر شمار جایگاه‌های عرضه سوختی که حداقل یک پمپ در هر سکوی آنها، خارج از سرویس است، اضافه می‌شود و این موضوع منجر به طولانی شدن صف‌های بنزین در این جایگاه‌ها شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار