رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی که با فروش طلای اقساطی مبلغ ۲۲ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 21 July 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ کاووس حبیبی گفت در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه توسط صاحب مغازه طلا فروشی در یکی از مجتمع‌های تجاری شهر شیراز مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را آغاز و با انجام روش‌های نوین علمی و فنی هویت متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
سرهنگ حبیبی گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته از متهم مشخص شد وی با باز کردن یک مغازه طلافروشی، طلاجات را به صورت اقساطی به مشتریان فروخته سپس طلای خریداری شده را به عنوان ضمانت نزد خود نگه داشته و فقط فاکتور خرید طلا را تحویل داده و مشتریان پس از پایان پرداخت اقساط و مراجعه جهت دریافت طلای خریداری شده با مغازه تعطیل مواجه شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی‌های تکمیلی متهم به کلاهبرداری از ۲۰ نفر از شهروندان به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال اعتراف و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس در پایان از شهروندان خواست؛ فریب ظاهر آراسته افراد را نخورند و به هرگونه پیشنهاد و یا معامله فریبنده و وسوسه انگیز مشکوک باشند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار