سرپرست شرکت عمران صدرا گفت:۷۳ هزار و ۱۸۶ نفر واجد شرایط نهضت ملی مسکن بوده که برای ۱۳ هزار متقاضی در شهر صدرا زمین تامین شده و برای مابقی در حال برنامه ریزی و مطالعه برای تامین زمین هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 24 July 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: تاکنون برای ۱۳ هزار متقاضی از ۷۳ هزار متقاضی واجد شرایط مسکن، زمین تامین و ساخت ۲۱۸ واحد آغاز شده است.

عزیزالله روشن همچنین از کسری ۸۶ درصدی تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این شهرجدید خبر داد.
روشن گفت: از ۲۰۱ هزار متقاضی ثبت نامی مسکن ملی پس از پالایش ۷۳ هزار و ۱۸۶ نفر واجد شرایط بوده که برای ۱۳ هزار متقاضی در شهر صدرا تامین زمین انجام شده و برای مابقی در حال برنامه ریزی و مطالعه برای تامین زمین هستیم.
او ادامه داد: تعهد شهر جدید صدرا در نهضت اقدام ملی مسکن در ۵۲ هزار واحد است.

سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: در حال حاضر بدنبال الحاق ناحیه ۴۹۶ هکتاری در شهر صدرا که از حریم خارج شده است هستیم تا بخشی از تامین زمین نهضت ملی مسکن در این ناحیه انجام شود.
روشن عنوان کرد: ناحیه ۵۰۰ هکتاری نیز که در فاز ۳ شهر صدرا واقع شده مستثنیات به ۷۳ درصد رسیده و سهم شهر جدید بیشتر از ۳۰ درصد نیست.
روشن خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهر صدرا ۲۱۱۸ واحد از نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه فعال شده که ارزش سرمایه گذاری آن ۲ هزار میلیارد تومان است.
او گفت: ثبت نام متقاضیان جدید نهضت ملی مسکن در شهرستان شیراز آغاز خواهد شد.
سرپرست شرکت عمران صدرا به توسعه محور‌های ارتباطی و مواصلاتی این شهر اشاره واضافه کرد: در حال حاضر مسیر‌های جدید شهر صدرا در ۴ محور بلوار خلیج فارس، محور دوکوهک، بزرگراه شهید سلیمانی و بزرگراه قره پیری تعریف شده و مسیر پنجمی از آزاد راه شیراز اصفهان در دست مطالعه مشاور قرار گرفته است.
روشن بابیان اینکه در حال حاضر محور قره پیری دارای ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: تعریض محور دوهک در مرحله روکش آسفالت و روشنایی معابر قرار دارد.
او گفت: در بزرگراه شهید سلیمانی نیز که در مرحله تکمیلی قراردارد تنها اجرای یک چپگرد مانده است.

سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: در حال حاضر ۴۶ پروژه سرمایه گذاری در دست ساخت است و ۲۰ پروژه سرمایه گذاری به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان برای امسال در دست مطالعه مشاور قرار دارد.
او گفت: با اجرای مسیر ۱۰.۵ کیلومتری قره پیری فاصله زمانی شهر جدید صدرا به شیرار ۹ تا ۱۱ دقیقه کوتاهتر شده واز نظر مسافتی ۴تا ۵کیلومتر نیز مسافت کمترخواهد شد.
سرپرست شرکت عمران صدرا همچنین با اشاره به اینکه ۹۰ درصد اجرای پروژه قره پیری برعهده شهر جدید صدرا و ۱۰ درصدآن در تعهد شهرداری شیراز است، گفت: برای ساخت این محور با قیمت امروز به هزارمیلیارد اعتبار نیاز است.
روشن پیش بینی کرد که این محور در پایان سال ١٤٠٣ به مرحله بهره برداری برسد.

برچسب ها: مسکن ، مسکن ملی ، صدرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار