، محسن ربانی زاده، یکشنبه در نشست خبری افزود: با اجرای این طرح و ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، شاهد حذف واسطه ها و کاهش قیمت ها خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 24 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محسن ربانی زاده، یکشنبه در نشست خبری افزود: با اجرای این طرح و ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، شاهد حذف واسطه ها و کاهش قیمت ها خواهیم بود.
او ادامه داد: ایجاد و راه اندازی بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و باغی گاهی اساسی در جهت مدیریت بازار است و راه اندازی این بازارچه ها و مکان ها کمک خواهد کرد که سایر مراکز عرضه نیز در قیمت گذاری ها نگاهشان این این مکان ها باشد و قیمت های خود را با این مکان ها تطبیق دهند.
وی، از شهروندان خواست که با استقبال از این مراکز و خرید از این بازارچه ها که محصولات را با قیمتی منطقی و منصفانه عرضه می کنند، به کاهش قیمت ها کمک کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: ما نیز از طریق ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و بسیج اصناف به دنبال مدیریت بازار هستیم تا محصولات با قیمت مناسب به دست مردم برسد.
ربانی زاد، با اشاره به فعالیت فروشندگان سیار و مشکلاتی که از این بابت برای شهروندان ایجاد می شود گفت: راه اندازی و فعالیت مراکز عرضه مستقیم محصولات زراعی و باغی به ساماندهی فروشندگان سیار نیز کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: هر فعالیت غیر رسمی که موجب پایمال شدن حقوق شهروندان می‌شود و مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد می کند مورد تایید نیست و نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.

برچسب ها: میوه ، ارازنی میوه ، مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار