مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تشکیل ۶۰۸ فقره پرونده تخلفات صنفی در تیر ماه و جریمه ۱۲۸ میلیارد ریال متخلفین در فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 24 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: غلامرضا سالاری افزود: یک هزار و ۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی توسط گشت‌های مشترک این اداره کل در تیر ماه انجام شده است.

او ادامه داد: در این راستا ۶۰۸ فقره پرونده تخلفات تشکیل و متخلفین بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

وی اضافه کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات با همکاری دستگاه‌های متولی نظارت در حوزه‌های مختلف کالا، خدمات و بهداشتی و درمان انجام می‌شود و پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها نیز با سرعت رسیدگی شده و با توجه به حضور رئیس شعبه تعزیرات در این بازرسی‌ها، احکام سنگینی برای متخلفین اعمال می‌شود.

سالاری نظارت بر تولید و عرضه کالاهای اساسی را از الویت گشت‌های مشترک نظارتی عنوان کرد و اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر، تعداد پرونده‌های متشکله در رابطه با احتکار و گران فروشی کالاهای اساسی افزایش داشته، که در این رابطه مقرر شده به استناد مصوبه سران قوا، جرایم نقدی متخلفین ۵ برابر شده و در صورت لزوم واحد صنفی متخلف نیز بلافاصله تعطیل گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا گزارشات و شکایت خود را به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند تا موارد در گشت‌های مشترک بررسی و در صورت وقوع تخلف، پرونده تعزیراتی برای متخلفین تشکیل شود.

برچسب ها: جریمه ، اصناف ، تخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار